prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl
898
BLOG

PiS dzieciom

prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl Gospodarka Obserwuj notkę 20

108 tys. zł. Tyle zabrały mi inne rządy i nie boję się tego napisać, bo właśnie takiej kwoty zostałem pozbawiony ja i moi Rodzice. A że mam jeszcze rodzeństwo, to z moich wyliczeń wynika, że moja rodzina straciła ponad  300 tys. zł. I kogo mam w związku z tym pozwać? Millera? Tuska? Pawlaka? Kwaśniewskiego? Komorowskiego? Winnych paru by się znalazło. Osoby takie jak ja, dziś już dorosłe, mogą mieć pretensje, bo zostały pozbawione wielu wyjazdów, dobrej szkoły językowej, lepszych ubrań. Nie skarżę się, bo nigdy niczego mi nie brakowało, ale skoro dziś są pieniądze na dzieci, to dlaczego nie znalazły się wcześniej?

http://prawymsierpowym.pl/index.php/2016/06/pis-dzieciom/

Dziś Dzień Dziecka. Wcale nie zazdroszczę dzieciakom tego, że nie załapałem się na 500+. Przyklaskuję temu pomysłowi z całego serca. Gdy wspominam tę troskę kolejnych rządów o dzieci to aż bierze mnie cholera. Nic nie zrobili, żeby pomóc rodzinom. Gdzie był Buzek? Co zrobił dla rodziny? To ciągłe gadanie, że się nie da, że nie ma pieniędzy, że dzieci owszem są ważne… Pitu, pitu. Pogadali, pouśmiechali się i na tym się kończyło. W tym roku rząd po raz pierwszy w historii może z czystym sumieniem przyznać, że zrobił coś dla dzieci.

Gdyby dziś zapytać rodziny, które korzystają z programu 500+, czy zrezygnowałyby z tych pieniędzy po to tylko, żeby UE nie czepiała się Polski, to pewnie każda odpowiedziałaby, że ma to gdzieś, bo dla nich ważne jest to co na koncie, a nie jakieś pierdoły unijne. Ludzi kompletnie nie interesuje to jak nas postrzega Europa. Chcą wsparcia od państwa i po raz pierwszy od dawien dawna je mają. I to się dla nich liczy. Na pewno są i tacy, którzy marudzą, ale jeśli ten program utrzyma się przez kolejne miesiące i lata, to nikt o zdrowych zmysłach nie będzie źle mówił o rządzących.

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich dzieci. Jedynakom życzymy rodzeństwa, co oznaczać będzie, że i oni załapią się na pomoc państwa. Zatem drodzy rodzice, nie Internetami się zajmujcie, ale o wiele przyjemniejszymi sprawami!

Autor prywatnego bloga o mocno prawicowym zabarwieniu. Tym różnię się od innych blogerów, że publikuję wyłącznie własne teksty, ewentualnie teksty, które nigdzie indziej się nie ukazały. Oczywiście są promocje książek, które pewnie gdzieś się ukazały, ale jeśli chodzi o teksty (polityczne, historyczne, fraszki, przegląd tygodnia) to są wyłącznie mojego autorstwa. Blog mocno prawicowy dla tych co serce mają po prawej stronie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka