prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl
134
BLOG

Mądry Polak przed szkodą

prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ta ciężarówka to mogła w Warszawie, a nie w Berlinie staranować ludzi. Byłby pretekst do tego, żeby obalić faszystowski rząd. Nie wiem, czy tak myślą przedstawiciele protestujących, ale wcale by mnie to nie zdziwiło. Czekają na ofiarę i jakoś nie mogą się doczekać. Byłoby łatwiej, gdyby sprowadzono do Polski uchodźców, ale ktoś mądry w porę temu zapobiegł.

http://prawymsierpowym.pl/index.php/2016/12/madry-polak-przed-szkoda/

Nie chcę mówić, że Jarosław Kaczyński i jego partia mają patent na prawidłowe diagnozy. Pewnie pomylili się w niektórych kwestiach (choćby w tej ostatniej dotyczącej dziennikarzy, chociaż gdyby to ode mnie zależało zrobiłbym jeszcze bardziej radykalną zmianę, bo dziennikarze to de facto władza, która nie podlega żadnej kontroli), nie prowadzą najlepszej polityki informacyjnej, ale nie można im odmówić, że mylą się w kwestiach zasadniczych. Lech Kaczyński na długo przed rosyjską inwazją na Ukrainę ostrzegał świat, używając słynnych słów – „dziś Gruzja, jutro Ukraina, a później może i czas na mój kraj, na Polskę”. Wizjoner? A może po prostu znający realia polityk, który wcale nie musiał posiadać zdolności paranormalnych, a wystarczyła do tego zwykła mądrość, znajomość historii i realiów współczesnej polityki.

Jarosław Kaczyński już w 2015 roku mówił o zagrożeniach płynących z bezrozumnego przyjmowania uchodźców. Wówczas media przejęły jedynie hasło o tym, że Kaczyński nie chce uchodźców, bo boi się chorób przez nich przenoszonych.

Andrzej Duda jeszcze przed zaprzysiężeniem prosił, żeby nie podejmować decyzji, które miałyby być w sprzeczności do woli narodu. Miał tu na myśli działania dotyczące Trybunału Konstytucyjnego. I co? Oczywiście ten apel zignorowano. Efekty są nam aż zbyt dobrze znane.

Mateusz Kijowski mówi jawnie o tym, że w Polsce mamy do czynienia z rewolucją faszystowską. Gdyby za słowa można było wsadzać do więzienia, ten człowiek dawno powinien tam siedzieć. On i paru jeszcze innych. Ktoś mi kiedyś zarzucił, że jako bloger  jestem dosadny, że zbyt mocnych słów używam. Mówiłem i pisałem wtedy, że ja to jestem szary pionek, że mój przekaz trafia może do tysiąca osób, że siła mojego oddziaływania jest znikoma. Siła Kijowskiego jest (niestety) o wiele większa, więc gdy on mówi takie słowa, można się spodziewać, że znajdzie się ktoś kto nie tylko w nie uwierzy, ale jeszcze posunie się o krok dalej i na przykład w przypływie złości zabije tę, czy inną osobę. Jak dla mnie, Kijowski podżega do przestępstwa, a to jest karalne. Nie tylko zresztą on.

Pozwolą Państwo, że na tym zakończę dzisiejszy wywód. Może nie ma puenty, ale chyba każdy wie o co chodzi.

Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie…

Autor prywatnego bloga o mocno prawicowym zabarwieniu. Tym różnię się od innych blogerów, że publikuję wyłącznie własne teksty, ewentualnie teksty, które nigdzie indziej się nie ukazały. Oczywiście są promocje książek, które pewnie gdzieś się ukazały, ale jeśli chodzi o teksty (polityczne, historyczne, fraszki, przegląd tygodnia) to są wyłącznie mojego autorstwa. Blog mocno prawicowy dla tych co serce mają po prawej stronie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka