prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl
128
BLOG

W drodze na Maderę...

prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl Nowoczesna Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Nie uważasz Ryszardzie, żem trochę blada?

Wiem, że wolisz gdy jestem smukła i śniada

O linię nie ma się co martwić, gorzej z cerą

Co z naszym sylwestrem? Co z naszą Maderą?

 

Kochanie, wszystko zapięte na ostatni guzik

W Sejmie dyżury, a my przełączamy na luzik

Ja potrzebne siły zbiorę, Ty nabierzesz koloru

Joaśka! Mam w sobie całą masę wigoru

 

Och Ryśku, te twoje czułe słówka

Połykam niczym trawę jałówka

Chłonę cię cała, pragnę, pożądam

Postoju w Pradze chyba zażądam

 http://prawymsierpowym.pl/index.php/2017/01/w-drodze-na-madere/

Joasiu najdroższa, dzwoni Lubnauer

Ta to się wstrzeli niczym Renia Mauer

Nie ma wyczucia, zawraca gitarę

Zrobi jak zwykle z siebie ofiarę

 

Nie odbieraj Ryszardzie, a sobie odpocznij

Umizgi do mnie natychmiast rozpocznij

Kilka godzin lotu jest jeszcze przed nami

Pamiętaj Rysiu, jesteśmy tu sami

 

Żadna Lubnauer nie zakłóci nam spokoju

Pewnie by chciała być z nami w pokoju

Takiego wała, nie dla psa kiełbasa

Wygląda na chłopa od głowy do pasa

 

A gdyby dzwoniła Pihowicz-Gasiuk Kamila?

Jak ona Ryszardzie czas tobie umila?

Mam konkurentkę, czy jestem jedyną?

Wolisz brunetkę, czy bycie z blondyną?

 

Cóż to za pytania, nie psuj sielanki

Nie ma ważniejszej od ciebie posłanki

Po tej sugestii poczułem się słabiej

Ważniejszy od ciebie jest poseł Rabiej

Autor prywatnego bloga o mocno prawicowym zabarwieniu. Tym różnię się od innych blogerów, że publikuję wyłącznie własne teksty, ewentualnie teksty, które nigdzie indziej się nie ukazały. Oczywiście są promocje książek, które pewnie gdzieś się ukazały, ale jeśli chodzi o teksty (polityczne, historyczne, fraszki, przegląd tygodnia) to są wyłącznie mojego autorstwa. Blog mocno prawicowy dla tych co serce mają po prawej stronie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka