prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl
452
BLOG

Zachowujmy się jak trzeba

prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

W związku z ostatnim wypadkiem z udziałem premier Beaty Szydło pojawiły się informacje o tym, że 3,5-tonowa limuzyna nie powinna odbijać w lewo, ale najzwyczajniej w świecie, powinna zepchnąć fiata Seicento, bo przecież to była wina kierowcy tego liliputa. Włosy dęba staja, gdy czyta się takie wypowiedzi ekspertów. Nie chcę oceniać prawidłowości poczynań Biura Ochrony Rządu, ale ostatnia rzecz jaka by mi przyszła do głowy, to mówienie o tym, że kierowca limuzyny powinien staranować fiata seicento. Nie wiem na czym polegają szkolenia dla kierowców BOR, ale na szczęście albo są mało skuteczne, albo jednak są prowadzone na zasadzie ratowania drugiego człowieka. Czytając różne internetowe fora dochodzę do wniosku, że duża część ludzi to potwory. Najgorsze jest to, że ci sami ludzie, którzy za nic mają ludzkie życie, upominają się zapewne o życie biednych sikorek, czy porzuconych piesków.

http://prawymsierpowym.pl/index.php/2017/02/zachowujmy-sie-jak-trzeba/

Gdy wypadek miał Miller, czy Komorowski, po prostu milczałem. Zachowałem się tak jak trzeba, czyli w zagrożeniu czyjegoś życia dostrzegłem coś, czego nie dostrzega wielu plujących jadem. Dziś ktoś miał problemy na drodze, jutro ja mogę je mieć. Przecież każdy użytkownik ruchu drogowego wie, że nawet jeśli my jedziemy prawidłowo, to nie oznacza, że jesteśmy bezpieczni. Czasem, w obliczu zagrożenia, należy dodać gazu i właśnie złamanie przepisów ratuje nam życie.

Szkoda, że nie była to pancerna brzoza, tak niektórzy piszą. Kto następny? Może w końcu prezes? To kolejny wpis. I proszę sobie wyobrazić, że nie są to wpisy zwyczajnych Kowalskich. Czasem są to wpisy znanych osób, które nie mają chyba żadnego wstydu, żadnych hamulców, a przecież to te osoby wyznaczają standardy. A te standardy sięgają bruku. Niżej już upaść nie można.

Kiepsko jest z nami. Coraz mniej w nas współczucia, coraz mniej ludzkich odruchów. Skoro ktoś jest z innego obozu politycznego to może nawet zginąć. I tak był szkodnikiem, więc może nawet lepiej. Przypomnę, że i po tej drugiej stronie zdarzają się wypadki. Bronisław Geremek zginął w wypadku i tak po ludzku było mi go szkoda. Nie pisałem wówczas na forach haseł typu: nareszcie!, doigrał się! Zachowałem się jak trzeba, czyli milczałem, a nawet w duchu odmówiłem „wieczny odpoczynek racz mu dać, Panie”. Jeśli nie stać nas na takie gesty, to kim jesteśmy? Bo z byciem człowiekiem niewiele to ma wspólnego. Zachowujmy się jak trzeba, nawet jeśli cała reszta to potwory w ludzkim ciele.

Autor prywatnego bloga o mocno prawicowym zabarwieniu. Tym różnię się od innych blogerów, że publikuję wyłącznie własne teksty, ewentualnie teksty, które nigdzie indziej się nie ukazały. Oczywiście są promocje książek, które pewnie gdzieś się ukazały, ale jeśli chodzi o teksty (polityczne, historyczne, fraszki, przegląd tygodnia) to są wyłącznie mojego autorstwa. Blog mocno prawicowy dla tych co serce mają po prawej stronie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości